LinkedIn
Twitter
Facebook
FI / SE / EN /

IT-palvelut tietohallintoon

Asiakkaan tarpeita vastaavat it-palvelut

Me Net Manilla tarjoamme it-palvelut juuri asiakkaan organisaation tarpeita vastaavana kokonaisuutena. Se voi olla yksittäisen haastealueen täydentäminen jatkuvana palveluna tai tietyn murrospisteen ylittäminen. Voimme ottaa vastuullemme tietyn teknologian ylläpitämisen, jonkin tietohallinnon toiminnoista tai prosesseista tai vaikkapa maantieteellisen sijainnin.

Asiakas saa tietohallinnon käyttöön täsmätarpeisiin sovitetun osaamisen ja mukana tulevat käytössämme olevat huipputyökalut ja niitä tukevat prosessit. Monet tietohallinnon tehtävistä ovat hyvin teknologiasidonnaisia ja automatisoitavia – kolikon kääntöpuolena on, että automaation kehittäminen ja teknologian ylläpito voi helposti viedä enemmän resursseja kuin säästetään. Näissä tarvitaan volyymeja ja massaa ja lupaammekin tehdä monet asiat paremmin ja kustannustehokkaammin kuin mihin asiakkaan sisäiset resurssit riittävät.

IT-palvelut auttavat asiakasta keskittymään liiketoimintaan

IT-palvelussamme panostamme läpinäkyvyyteen ja proaktiivisuuteen sekä vastuunkantamiseen. Usein IT-palveluiden ulkoistamiseen liittyvänä pelkona on hallinnan otteen menettäminen ja me pyrimmekin eri keinoin siihen, että tilanne olisi päinvastoin. Dokumentointi, järjestelmäohjaus, mittarit ja näiden läpinäkyvyys jäntevissä prosesseissa takaa sen, että ulkoistamasi kokonaisuus on paremmin sinun hallussasi kuin koskaan aikaisemmin.

Kun tietohallintoon otetaan ulkoista tukea se mahdollistaa oman henkilöstön paremman keskittymisen liiketoiminnan kannalta tärkeämmille sektoreille – tai joskus myös työnkuvan kannalta mielekkäämpiin asioihin. Jokaisessa organisaatiossa on monia asioita, joiden ulkoistaminen on järkevää sekä kustannustehokkuuden että tietohallinnon henkilöstön hyvinvoinnin kannalta.

It-palveluita ulkoistettaessa on tärkeää huolehtia rajapinnoista ja varmistaa, että mallit ovat rakenteellisesti kestävällä pohjalla. Me kaikki tiedämme tositarinoita epäonnistuneista ulkoistuksista, joiden syy ei ollut kenenkään, mutta ainoa mitä onnistuttiin nostamaan, olivat kustannukset.

Autamme asiakasta tunnistamaan asioita, joissa apu voisi olla paikallaan ja huolehdimme aina siitä että ne tehdään rakenteellisesti oikein. Tärkeää on myös varmistaa joustavuus tehtäviin ratkaisuihin – tietohallinto on elävä toiminto ja siinä auttaa notkea ja elinvoimainen kumppani.

Kehityksen kivijalka

Ennakoiva tietohallintopäällikkötyö vapauttaa asiakkaan aikaa oleelliseen ja toimii perustana tietohallinnon kehittymiselle. Suunnitelmallinen työskentely tehostaa asiakkaan liiketoimintaa.

Lue lisää

Asiantuntevaa apua 24/7

Net Man ratkaisee Help Deskissä kaksi pyyntöä kolmesta alle vuorokaudessa. Toimistoajan ulkopuolella palvelee päivystyskeskus.

Lue lisää

 
Lähetä tarjouspyyntö

Lähetä tarjouspyyntö!

Tästä voit lähettää tarjouspyynnön palveluistamme.
Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!

 
^